Budu mít štěňátka, nebo nebudu mít štěňátka ...

07.05.2021

Co pořád ten páníček s paníčkou mají? To je každou chvíli * Johanko, neběhej tak rychle * Johanko, opovaž se tam skákat * Johanko, nežer tu trávu, když máš doma tak dobrý granulky * - CO MAJÍ ? Jo a jako že prý v úterý teď 11. května přijede Katka a bude mi koukat na bříško. Jako by nestačilo, že mi na něj neustále zírá Věrka i Jarda a pořád se mě ptají * Johanko, jsou tam miminka? Jaká miminka? Jak to mám vědět? No prý to zjistí právě Katka, tedy MVDr. Kateřina Malíková. Ta se stará o nás všechny, o mě, Akima, Betku i naproti o Barborku. Tak Katka přijede, bude mi koukat nějakým kukátkem na moje krásný bříško a prý uvidí jako v televizi, jestli já budu mít mrňavý štěňátka. A když jo, tak je vytiskne. No to jsem vážně blázen. Vytiskne štěňátka :-) Kde by se tam vzala? Že by ta chvilka rozpustilého skotačení s Jasperem? Ježíši, teď mi to asi dochází. On snad bude otec. No to teda bude platit !!! I když Jarda s Věrkou říkali, že jestli bude Jasper tatínkem, tak mu platit budou oni. To je fakt nějaký pomotaný. Tak v úterý 🥰 budeme vědět víc. Zatím máme pohodičku a úplně nejlíp se nám s Akimem odpočívá na páníčkovi. To jsme šťastní všichni. Proč Jarda říká * miláčkové, těch 70 kilo je docela dost a funí u toho, nevím.*  Ale vždy to vydrží rád. 

ChS Vera Moravia, K Horce 417, Louňovice
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky