Kožíšek mi voní po banánech

25.04.2021

Jako že se Johanka jmenuju, tak si vážně nemyslím, že to bylo nutný. Koupání. Do vody v rybníku se vrhám s nadšením a ještě když tak můžu třeba plavat pro svůj míček či pro aport, tak to je úplně nejvíc super. Ale jako koupat se doma ve sprše? Bejt samá bílá pěna od hlavy až po ocásek? A nakonec vonět jako banán?

Je tedy pravda, že páníček spí s Akimem už 3 týdny v karavanu a když jsme přes den doma všichni společně, tak ale já a Akim na sebe koukáme přes skleněné dveře jak z akvária. Nechtějí nás pustit k sobě, prý Akouškovi voním, jak hárám a je fakt, že když se ke mě Akim náhodou dostane blíž, tak by mě hned chtěl obtěžovat a Jarda musí zasáhnout.  

Věrka se dnes rozhodla, že jako abych Akimovi přestala tak vonět a dal mi už pokoj, tak mě vykoupe. Je pro to ten pravý vhodný den. 

Vášnivé chvilky máme s Jasperem už za sebou, tak tomu to prý také vadit nebude. Ježíši já ten sprcháč tak nemám ráda! Nachystali si na mě pejskovský šampón s banánovou vůní. Musím uznat jako že voní fakt báječně. A když jsem přetrpěla tu hustou pěnu od ucha k uchu a od čumáku k zadečku kdy to vypadalo, že jsem zapadla do sněhové závěje, je fakt, že mám teď kožíšek nádherně heboučký. Ale pozor, to je prča, hlavní účel se úplně minul účinkem. Akim totiž tu báječnou banánovou vůni velice ocenil a vrhá se po mně ještě víc, než předtím, když jsem voněla jen po hárání 🤣. Budeme muset počkat, až "vyvětrám". A s tím jsem raději začala hned, s páníčkem a mým milovaným  kroužkem u nás na zahradě. 

Možná už dnes budeme spát zase všichni pohromadě.

ChS Vera Moravia, K Horce 417, Louňovice
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky