Nejmocnější je příroda

20.05.2021

Chci se vám svěřit se slovy naší Johanky. "V úterý 18.5. k nám večer přijela Katka. Už jí znáte, MVDr. Katka Malíková. A zase měla tu televizi. V 10 večer mi namočili bříško, ještě mi ho pomatlali nějakým gelem a pak asi 15 minut po něm kroužili takovým malým sluchátkem. A pořád říkali, ne, to ne, tohle je měchýř, tohle také ne. A taky ach jo, ach jo. Nakonec tu telku smutně vypnuli. 

V tu chvíli jsem to pochopila. Je mi to moc líto, všichni chtěli v té televizi vidět malinkatá štěňátka. Moje štěňátka, která bych měla s Jasperem. Tolik jste se na ně těšili. Jenže nejmocnější je příroda, ta rozhodla o tom, že si na mrňousky budeme muset všichni počkat. Přání je jen přání, někdy se splní a jindy ne. O jeho naplnění se můžeme snažit, ale to hlavní slovo nemáme. Tady ho má především právě příroda. Jarda i Věrka říkali, že snažit se budeme a v zimě do toho jdeme znovu. Vyjde to. Uvidíte. Věříme tomu.

A zatím? Jak mi napsala teta Vanda s kamarádkou Barborkou - Johanko, asi to tak mělo být. Bude léto, horko a ty místo abys byla u vody, blbla s ostatními pejsany, tak budeš kojit a starat se o štěňuchy. Jsi krásná mladá :-) slečna, tak si užij léto a pomalu se chystej, že časem budeš maminka.

Vydržte s námi a my vám tady budeme psát o tom, co je u nás nového. Přeji vám všem hodně štěstíčka i zdraví.

Vaše Johanka".

ChS Vera Moravia, K Horce 417, Louňovice
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky